Thursday, September 11, 2014

Mari Bershopping di Mos Fashion!!!

Posted by Unknown at 4:32 PM
Assalamualaikum w.b.t

Korang bz?
Takde masa nak shopping?
Malas nak kuar shopping?
Seorang yang suka berfashion?
Ya, saya ada jawapannya!

Let me introduce to one of my favourite online shopping websites iaitu MosFashionBeauty.

Mofashion merupakan salah satu online store yang menjual pelbagai pakaian dan accessories yang diimport daripada Thailand, Korea, China and Taiwan.Diusahakan oleh Nexgan Enterprise, Mofashion hanya menjual pre order stok sahaja.

Kenapa memilih Mofashion?

1. Produk baru Setiap 30 minit!!!

Ya,setiap 30 minit, produk baru akan diupload di web mereka.Memang rambang mata la den melihatnya dan most of the products is up to date one!


2. Only pre-order stok

The reason behind hanya pre order produk dijual ialah untuk memastikan bukan produk yang sama dijual setiap hari.So chances untuk korang jadi boria ngan org lain tue sangat2 rendah!

3. Murah dan selesa

Sepanjang experience beli kat Mofashion nih, puas atilah.Material yang digunakan pon dari fabrik yang bagus even harga murah.Yang bestnya produk yang dijual sangat2 murah!!!Diulang, sangat2 murah.Sesuai untuk anda yang nak berjimat but still nak nampak stylish!

4. Ada Live Chat!

If korang ade problem or ade any inquries, korang boleh chat direct ngan diorang.FYI, Live Chat nih available setiap hari dari pukul 9am till 1am.


5. Ada free measuring.

I'm sure most of us mesti risau nak shopping online becoz of measuring.Tapi tidak dengan Mofashion.Mereka menawarkan setiap size baju dalam setiap produk mereka.If anda tak sure measuring apa yang disampaikan,Anda boleh refer di "How to measure?"


Tapi make sure korang tau size badan korang la.So far, I takde problem dengan size baju yang dibeli kat Mofashion nih.

6. Friendly - use websites!!!

Korang memang takkan ade problem bila surf web Mofashion nih coz memang sangat user friendly.Setiap details diletakkan di setiap button/link and korang hanya perlu click pada link/button tue.

Contohnya if korang nak tau category produk yang dijual, korang boleh click pada categories mengikut produk yang diinginkan.


Selain tue if korang nak tau cara2 nak order dan camne nak bayar, korang leh click pada info2 nih yang terletak di end of websites page.


Selain dari webpage, Mofashion juga ade FB: MosFashionBeauty

7. Email/SMS Notification

Setiap pembelian akan disertakan email/SMS notification.Bermula dari confirmation item yang korang beli,payment accepted dan shipping status.If barang yang korang beli tue out of stock pon,email/SMS notification juga akan dihantar.If let say korang taknak replace order,korang boleh refund balik duit korang.Again, notification akan dihantar bila MosFashion dah refund duit korang.








Great news!!!

Mofasion ade hot sales till 15/9/2014.If korang beli more than 6 items, ade free shipping tau!So hurry up!!!








0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Me, Myself & I... Asza Amran @Copyrights 2014